کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من
کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من

مادری مهربان

مثل مادری مهربان،ارام دامن گل گلی اش راهمه جا پهن کرده است.‌

وقتی ارام و باوقار دستش را روی سرت احساس می کنی ،تو هم ارام می شوی . دوست نداری دستان گرمش را ول کنی .ایران !مادرم ، اباد باش.

برگرفته از مجله رشد نو آموز

نظرات 3 + ارسال نظر
گلرنگ رسانه پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 19:40

ممنون که به وبلاگ ما سرمی زنید راستی مطالبتان خیلی قشنگ است.

خیلی ممنونم

فرشته جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 13:09

وای خدای من!چه قد قشنگ مینویسی!چند سالته بلا؟
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم...

ممنون: من۱۰سالمه

عارفه دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 19:48 http://sheroghalam.blogsky.com/

حمید رضا جان افرین خیلی خیلی زیباست موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد