کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من
کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من

پیشنهاد می کنم 4

سلامی همراه با سلامتی برای شما.


ارتباط با فیلم

جهنده(jumper)


خلاصه داستان: داستان فیلم دربارهی پسر جوانی به نام دیوید رایس هست که می‌تواند خود را به هر نقطه‌ای که می‌خواهد تله‌پورت کند. اما در ادامه او ناگهان وارد نبردی باستانی بین همتایان خود و کسانی که سوگند خورده‌اند آنها را نابود کنند ، می‌شود و…


محصول :2008 آمریکا

کارگردان : داگ لیمان

بازیگران: راشل بینسون،جیمی بل، ساموئل ال جکسون،هایدن کریستنسن و.....

جایزه ها:برنده جایزه بهترین بازیگر زن ازteen cholce سال 2008

نامزد جایزه بهترین بازیگر مردteen cholceسال 2008

نامزد جایزه بهترین مبارزه ازmtv سال 2008

مخاطب : خانواده

ژانر : علمی،تخیلی

رمضان ماه .....

سلام . سلامی به همراه برکت . انشا...این ماه رمضان را کامل روزه بگیرید.

رمضان ماه خوشمزه

رمضان ماه بامزه

رمضان ماه پر برکت

 روزه هایتان پر برکت

خب،فقط می خواستم بگم که رمضانتان پر برکت


پیشنهاد می کنم ۳

ارتباط با انیمیشن


سلام به همه ی دوستان.


۱-خومبا(khumba)

یکی از بهترین انیمیشن ها


خلاصه:گورخری به نام کومبا در دنیای وحش به دنبال نصف دیگر تنش است.


بازیگران:جیک تی آستین٬، استیو بوشمی،لورتا دوین،لارنس فیشبرن ریچارد ای گراند،آنیکا نانی رز

ژانر:خانوادگی،ماجراجویی

محصول:آمریکا۲۰۱۳