کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من
کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من

پیشنهاد می کنم 2

ارتباط با کتاب:

سلام. می خواهم یک کتاب زیبا و تخیلی آشنایتان کنم.

افعی چنبر زده یکی از کتاب های مجموعه ی سرزمین اسرارآمیزاست.

خلاصه:مرز درون(deron)و دنیای بالا از بین رفته و اسپار اهریمنی وارد شهر اریک و دوستانش شده است . لرد اسپار در جستوجوی افعی چنبرزده ،دنیای بالا را زیر و رو کرده.قورباغه های عجیبی که حرف میزنند و ارتشی از نین ها واردشهرشده اند. خیابان اصلی    شهر پراز نیرو های شیطانی شده .آیا اریک و دوستانش می توانند دنیای درون را مثل یک راز مخفی نگه دارند؟

نویسنده:تونی ابت

ناشر:کتاب های بنفشه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد