کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من
کودکانه های من

کودکانه های من

حرف ها،قصه ها،خاطرات و کودکانه های من

رمضان

سلام .

خیلی وقت بود که سر نزده بودم اما میخوام جبران کنم.

اول ماه رمضان رو به همه تبریک میگم.


و دومی هم به اولی ربط داره یه شعر زیبا.



تبریک ماه رمضان

 

مهمونی رفتنِ گدا پیش خدا لیاقته
یه بار دیگه پیش خدا بشی گدا سعادته

 

هر کی بودی، هرکی شدی اگه دوباره اومدی
خدا رو شاهد می گیرم شک نکنی عنایته

 

هر کاری کردی زیر ذره بینِ حق بودی ولی
اگه که رسوا نشدی تا به حالا کرامته

 

خدا تو رو ببخشه و بازم بری گناه کنی
قسم به ذات کبریا این عملت خیانته

 

باید که عمری بسوزی شاید که بخشیده بشی
چاره ی درد بخششت پیش خدا سماجته

 

ماه رمضون که می رسه، شبای جمعه که میاد
جا نمونی از کاروان درِ خونش قیامته

 

اگه که گریه های تو جواب نداد بگو حسین
ذکر حسین تو این شبا وسیله ی شفاعته

 

بدون ذکر او دلی عاشق و شیدا نمی شه
موندن پای پرچمش، عاقبتش شهادته


منبع:سایت نمناک